RSS FEED

Cald şi rece


Mă strigă, nu-l aud,
Dezbrăcat în ger de iarnă,
Vine după mine,
Mă trage de haină,
Încerc să mă ascund,
Nu, nu vreau, 
Nu pot să-l ascult.
Se chinuie de-o vreme,
Siluit de probleme,
Dar trece prin mine 
Ca-un gând fără stăpân,
Nu e singurul, dar e singur,
Mereu îşi zice ”Îndur, îndur”,
Mă vede şi speră,
Îl ocolesc, îl mint,
Se-agaţă, mă-nvaţă,
Fug, sunt făcut din gheaţă,
Simte tot, nu simt nimic,
Eu am tot, el doar nimic,
Eu visez, el disperă,
Merge-n vis ca o himeră,
Mi-e cald, i-e frig,
Şi totuşi eu sunt rece,
El iubeşte, eu nu pot,
Pentru mine timpul trece,
Pentru el, stă-n loc,
Poate orice, trece prin foc,
Viaţa îl caută,
Moartea mă cheamă,
Lumea-i a lui,
Infinitul şi marea,
Eu - al nimănui,
Pustiul şi zarea.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Return top